zarifkelebek Ameliyat yarası için doktor verdi. Eczacı üzerine sür yedirme dedi ama kağıdında iyice yedirin masaj yaparak yazıyordu. Sürdüm ama kabuk tutup ertesi gün soyuldu. Soyulunca ne etkisi kalıyor acaba? Kullanan bilen var mı?
zarifkelebek Superfreshlerim ameliyat olduğum yere yani yaranın üzerine. Ama kabuk tutup sökülüyor ertesi gün bu normal mi
Superfreshlerim zarifkelebek evet canım şeffaf bir kabuk gibi oluyor zaten günde kaç kez dediyse ona göre tekrarlıyorsun, uzun süre kullanımda gerçekten iz bırakmıyor arkadaşımın kızında çok etkili oldu
zarifkelebek Nekrarin tamam teşekkür ederim. İz çok fazla olduğu için tedirgin oldum yanlış mı yapıyorum diye.
zarifkelebek Superfreshlerim teşekkür ederim. İz çok fazla olduğu için tedirgin oldum yanlış mı yapıyorum diye.
zarifkelebek Liva5621 üzerinde öyle bir şey yazmıyor ama bilemedim. Sivilce izi yanık izi ameliyat izi tarzında şeyler yazıyor