Neslisim20 bana önce tüp şeklinde verdi ama ben çok düzenli kullanmadım. Sonra hap olarak değiştirdi ikinci bi tahlilden sonra sabah akşam aç karnına. Mideme dokunduğu için ben kahvaltı yaptıktan 1 saat sonra falan içiyorum içtikten sonra yoğurt süt vs. Tüketmiyorum.