minik_bebik90 27+2 haftalık olduk kan degerlerım cok fazla olmasada düşüş var gyno ferro sanol kullanıyorum düzenli bi şekilde geceleri yatmadan içiyorum acaba yanlıs zamanda ıctıgım ıcın mı normal degıl değerler siz nasıl kullanıyosunuz kızlar
madl41 minik_bebik90 benimde dün değerim 9 du banada bu ilacı verdiler ama sabah akşam aç karınla içmeliymişim🤷♀️ Dün yatmadan önce içtim fena mide yanması yaptı sabahta aç karınla içtim kendimi daha enerjik hissettim 🤷♀️
MihmininAnnesi minik_bebik90 ferra sanolu dogum sonrasi kullandim. Yemekle,sut 've sut urunleri ile arasinda 2 saat olacak sekilde kullandim tok karna tabi
Aysenur29 minik_bebik90 merhaba bende kan ilacı kullanıyorum dr danıştım dün aç karnına içilmesi gerektiğini söyledi isterseniz sizde bir dr danışın