Dilan08 geçmiş olsun. Doktorumun beni özellikle uyardığı konu grip ve soğuk algınlığı ilaçlarıydı. Hamilelikte kesinlikle önermiyorlar. Grip zaten virütik olduğu için bir hafta kadar sürecek. Dinlenme, bol sıvı alımı, meyve tüketimi gibi geleneksel yöntemlerle atlatmaktan başka çare yok. Tabi belirtiler kötüleşirse (yüksek ateş gibi) yine bir doktora görünmek lazım.