Zeynep3 hiç korkmayın abartılacak bişey değil ki benim aşırı ameliyat korkum da vardı hiçbirsey hissetmiyorsunuz. Zaten yanınızda hemşire herhangi bi tansiyon değişikliği veya mide bulantısı olduğunda anında ilaç veriyor . Dediğim gibi dokunuş bile hissetmedim. Sonrasında biraz ağrı oluyor ama o da ağrı kesicilerle başa çıkılıyor. Sadece benim bebeğim maşallah çok iyi emdigi halde sütüm gelmediği için şu an mama veriyorum malesef 😔