Asli1716 ben yaptırdım iki dozu da hiç de ağrım olmadı kişiye göre değişir üstelik yaptırma ameliyathaneler steril diyenler oldu geçen haftasonu bebeğimin kapı süsünü hazırlarken makas elimden düştü ve bacağıma saplanıp kaldı çok korktum iyi ki aşı olmuşum