sumbul7777 Merhaba kızlar saya saya en son 26 günümüz kaldı Size birşey soracağım son bir ay kala göğüslerinizi nemlendirin diyorlar elimden geldiğince nemlendiriyorum birde göğüs Kalkan’ı kullanın diyorlar hangi marka ve sanırım kalkanın plastiği mi gümüşü mü ne varmış tam bilgim yok hangisi daha iyi sizce
Humakusu sumbul7777 philips avent öneriyorlar canım doğumdan sonra emzirme döneminde taktığında süt biriktirme haznesi de varmış
Nil123 sumbul7777 Ben kullanan arkadaşımın tavsiyesi üzerine silver nurse aldım canım göğüs uçlarım kurumuştu ce 1 ay kadar var doğumuma şimdiden günde 1-2 saat kullanmaya başladım ve çatlatan göğüs uçlarım düzeldi gerçekten👍🏻
sumbul7777 Humakusu hmm benden 4.ayımdan beri sarı birşey geliyor göğsümden o günden beri göğüs pedi kullanıyorum Birde kurumaya başladı göğüs uçlarım acıyorlar şimdiden kullanmaya başlasam okur mu acaba
Mergulce Ben avent aldım mecburen.çünkü gümüş kapaklarla ilgili aklıma takılanları firmalar açıklayamadı ve hatta bi tanesi benimle kavga etmeye çalıştı.bu nedenle güvenim sarsıldı. Tek sorduğum soru ise gümüş iyonları süte bulaşır mı?bununla ilgili klinik çalışmanız var mı? Eğer azıcık ikna olsaydım o parayı vermeye hazırdım
Mergulce sumbul7777 yani böyle bir soruyla kavga etmek yerine kullanan bir anneden alınacak 1 damla süt bile analiz edilse ortaya çıkar sonuç. Neden yapmıyorlar ?ya bizler sorgusuz sualsiz sarın almaya alıştığımız için gerek duymuyorlar yada bulaşıyor süte!