Hazal0606
Merhaba en son adet tarihim 11 temmuz ben hala adet olmadim 22 ağustosta kan testi verdim negatif 2 eylül de hem kan testti hem ultrason bakıldı yine negatif ama ben kendimi hamile gibi hissediyorum ve belirtilerini yaşıyorum kızımdaki gibi sizce hala olma olasılığı varmı?