SevalK Bsyldrmdlk ya baya ileriye doğru bakıyor ya hani açılma daha önden bakılır diye düşünmüştüm 🤷🏼♀️
MinaveAnnesii Bsyldrmdlk teşekkür ederim canım benim bi sıkıntım yok her türe kendimi haZırlamıstım en basından beri 3 gün içinde gelse normal isterim gelmezse sezaryen da korkutmuyor yani her türlü kızıma kavuşacam diye mutluyum sadece
Humakusu Bsyldrmdlk 3 cm açıklığım var ama eve gönderdi ne zaman gelir acaba sancın sıklaşırsa gel dedi
Dilanserdar Son 10 gün ne açılma ne sancım var bir an önce gelsin istiyorum en ufak ağrıda mutlu oluyorum ama geçiyo sonra
Dilanserdar Rayiha 🤣 belli ki yerini sevmişş çıkmak istemiyor kız çocuğu erken doğar demişlerdi bende tık yok
Sevgimelegim Kandiriyor bizim bebisler bugun 40+0 ara ara gelip gidiyo sanci aha, diyom devam etse sancim dogucak bugun yok efendim gelmiyor