Adelina cnm ben doktorumun söyledigini söylüyorum ondan iyi bilemeyiz o hissettigini o hafta da bende hissetmiştim hayır bebekle ilgili olmayan hareketler demişti kendi fikrim degil yani doktor ne derse odur ve çoğu doktor da bunu söylüyor. Hatta ikinci gebeligim diye bunu erken hissettim 17 de ilk kızımı 20 de hissetmiştim