zcolak Zhd 12-13 haftalarını atlat sonra başlarsın canım ilk 3 ayda anca bebek tutunuyor diyorlar. Ben 14. haftamda başlamıştım. Hoş artık pek yapamıyorum işten eve geldiğimde pilim tükenmiş oluyor. :(
Zhd zcolak bende çalışıyorum ama bu ara çok tembellik var üzerimde sadece sitenin etrafında yürüyorum
zcolak Zhd metrobüse git gel yaklaşık 30 dk yürüyorum sadece aslında biraz yürüyüş mesafemi uzatsam çok güzel olur. Masa başı çalışıyorum maalesef.