Ozlem12 eğer kendi özel bi doktorunuz varsa ona danışmadan içmeyin, bende acile gittim enfeksiyon vardı antibiyotik yazdı. Kendi doktoruma danıştım kullanma dedi. Gerekirse idrar kültürü yaparız sonuca göre hareket ederiz dedi. Bende doğal yollarla bi haftaya geçirttim enfeksiyonu. Sütle zencefil iç çok faydası oluyor ve bol bol su iç.