Grslhndn canım 18+2 yim bende de oluyor baştan çok korktum, biraz araştırdım ilk gebelikte ilk aylarda da bu oluyormuş rahim ilk kez büyüdüğü için oluyormuş, fakat sonraki gebeliklerde bu ağrılar genellikle 3. Trimesterda bebek büyüyünce hissedilirmiş