Masalumut Hanımlar merhaba 21+2 günlük gebeyim doktor dün kan ilacı verdi bugün sabah onu içtim sonra mide bulantım başladı ac olduğum için afedersin öğür öğür mahvoldum aynı zaman da iki kere de idrar yapar gibi aktı çamaşırım baya islanmis sizce bebekten su sızıntısı olabilir mi yoksa baskıdan dolayı idrar kacirmamidir kokusundan anlayamadim
Agimgillerden Masalumut valla canım ben de 31 haftaligim ama yaklaşık 4 aydır hapşırma öksürme gülme dahil sızıntı şeklinde idrar kaçırma yaşıyorum. Normal bence.