Nesahhn
Kızlar adetime 10 gün var. Yumurtam 11 gün önce 13 mm idi o hafta düzenli ilişki demişti doktorum 12 gün önce hsg çektirdim şimdi inanılmaz bir bel ve kasık ağrısı pembe lekelenmeyle başlayıp kahverengiye dönen bir akıntı. Adetime daha 10 gün var. Bu sizce nedir erken mi adet oldum. Yumurta çatlayalı bile 10 gün tam olmamıştır. Şimdi bu adet mi tutunma kanamasımı ne bu anlamadım.