seymakumatarnsf Canes89 Canım çok normal. Ben de o ayda 3 kilo vermiştim ve hamile olduğuma kimse inanmıyordu. Ama sonra bir şiştim bir şiştim. Gayet normal yani. Endişelenme😊
Mrym_16 Canes89 benim 8 aylık oldum nerdeyse sonra çıktı hala bile o kadar kilo almadım normal iç karın büyüktür canım sıkıntı yapma
akrky Ben bugün 21+6 oldum ama görenler hala hamile demezler karnım hiç yok ilk gebeligim 😀 zaten 3 kilo aldım 2 haftada hiç almamıştım 5 ay boyunca
Buryus Canes89 5 aylık hamileyim 7 kilo vermiştim 1 kilo aldım sadece göbeğim benimde yok arada bir şişiyorum o zaman çok belli oluyor normalde küçücük bi göbeğim var 🤦🏻♀️
26mrv Canes89 genelimiz öyle bendede göbek yok ufak bi simit var var oda kilo gibi duruyor hamile olduğum anlaşılmıyor yani uzun zamandan beride vardı 4 aydır hep aynı kilodayım 😂
Ipekyucekan Canes89 Çok normal tatlım, 9.aya girdim ben 5 kilo aldm ve karnım 6 aylık hamile gibi duruyor 😂😂
Ipekyucekan Zehratopkaya valla özellikle yaptığım birşey yok, sadece bol meyve, bol su ve dondurma :) bir de voleybol antrenörüyüm hala devam ediyorum antrenmanlara, hamileliğimin başından beri evde oturmuyorum ya salonda ya da dısarda gezmelerdeyim 😂😂