Ozgemurat1 Hamilelik sürecinde çatlaklar için hangi kremleri kullandınız faydasını ne kadar gördünüz 🙈
Merveonay Ozgemurat1 ilk başta lierac kullandım fakat benim cildimde bir işe yaramadı daha sonra eczaneden mustela diye bir krem aldım o en azından çatlak oluşumunu durdurdu sabah akşam kullanıyorum Doğumdan önce ve sonra diye 2 çeşidi var Doğumdan sonrada diğeri kullanacağım bakalım
Ecemsbaby Ozgemurat1 ben şuan Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ama yağlı olduğu için hergün üşeniyorum sürmeye
Mugeboz1 Ozgemurat1 dalin’in kayısı fındık susam yağı olan turuncu şişe yağını kullanıyorum, 33 teyim henüz catlamadık , insallah böyle devam eder 😬
Lilensa Ozgemurat1 valla krem kullanmayı düşünmedim zeytinyağı kullanıyorum hakiki olanından 22 deyim henüz hiç çatlamadım vücudum esnek zaten fazla çatlamam diye düşünüyorum aileden gelme bişey fazla kilo almazsan o kadar çatlamazsın çünkü fazla kilo vücudu geriyor fazlasıyla çatlatıyor kuzenim fazla kilo aldı ne yağlar kremler kullandı yine çatladı harita gibi oldu yani kiloya bağlı daha çok.
Sweetblonde88 Lierac kullandım 12. Haftada basladım. D Sürmeyi akıl edemediğim yerler çatladı faydasını o sekilde anladım.
Susiko Sweetblonde88 çatlama ne zaman oldu. ben de lierac kullanıyorum ve çatlamasın diye hergün mutlaka karın, göğüs, kalça, bacak arkaları, bel çevresine sürüyorum.
Ecemsbaby Merveonay hadi ya lierac çok iyi diyorlar doktorum da önermişti almayı düşünüyordum 😨 almasam mı kiii... kafam karıştı bu çatlak kremleri konusunda. Sanırım en güzeli doğal yağlar sonuçta nemlendirip elastikiyeti arttırmak lazım
Merveonay Ecemsbaby canım birazda bünye ile alakalı çatlamaya meyilli bir vücudun varsa yapacak bir şey yok benim birden büyüdü bide karnım öne doğru krem kullandığım halde bide bende çok tavsiye üzerine aldım lierac 2 tüp kullandım ama çatlak oluşumu başladığını fark edince değiştirdim hemen 😀
Dorukus Ecemsbaby bende günde en az iki kere lierac sürerek çatladım 🤷♀️ Cilt kalitesiyle ilgili belkide
Fatmanurars Ecemsbaby bende lierac kullandım ama çatladı. Bence vücudunla alakalı bi durum ne kullanırsan kullan olacağı varsa oluyor
Ecemsbaby Merveonay ben kilo alıp vermeyle bile genç kızken çatlaklarım oluşmuştu şuan düşünemiyorum 🙈 dikkat edeceğim bende işe yarıyor mu diye ileriki zamanlarda
Nani926 Conson baby bebe yağı içine zeytin yağı bide badem yağı katdım.34 haftaya girdim hala kullanıyorum çatlak oluşmadı çok Şükür)
Akademisyenanne Ozgemurat1 dermatologum Lierac ve Bio Oil markalarini kesinlikle onermedi bana. İclerinde kimyasal varmis. Kendisi ilac yapim firmalariyla calisiyor. Guveniyorum bilgisine. Bol su tuketmemi ve vucudumu surekli nemli tutmami soyledi. Evomere aldim ben. İcine zeytinyagi koyup oyle suruyorum. Hem kotu kokmuyor hem yapis yapis olmuyor. Su tuketimi ve kontrollu kilo almaya ozen gosteriyorum. 6 ayligiz (23.Hafta) 6 kilo aldim simdiye kadar☘️
Yasemin2812 Ozgemurat1 ben nerdeyse hamileliğimin başından beri aynısefa kullanıyorum ama maalesef geçemedim çatlakların önüne😣 30+5 haftalığım 8 kilo aldım hızlı hızlı da almadım kiloyu ama alt karın bölgem bacaklarımın iç kısmı ve belim çatladı yani biraz aileden gelen bişe gelen sanırım ne yaparsam yapayım geçmiyor soğuk suya duş alıyorum her duştan sonra sürüyorum ama ne çare😡
Akademisyenanne Ozgemurat1 evet ben de duydum. Kullanip memnun kalan cok kisi var. Ben evomere icine E vitamini de kiriyorum. Zeytinyagini da bir gun arayla gogus, gobek, kalca ve basenlerime suruyorum.
gizeminumutu Ozgemurat1 ben aynı Sefa balsam kullanıyorum çok yoğun ama işe yaradığını düşünüyorum 37. Haftadayım 16 kilo aldım hiç çatlağım olmadı, ara ara bebe yağı da sürdüm
Kleopatra Ozgemurat1 ben zadevital kullandım lierac pahalı geldi ama her akşam düzenli sürdüm de ama malesef göğüslerim bikini bölgesi ve bacağımın üst kısmı yani baldır mı derler çatır çatır çatladı şuan göbeğim duruyor şükür bakalım ne olcak
Ozgemurat1 Ecemsbaby Ecemsbaby benimde aynı şekilde ergenlik döneminde oldu şimdi de olmasını istemiyorum sürekli farklı şeyler deneyerek tüylenme olmasını falan istemiyorum
Akademisyenanne Catlayan arkadaslar icin oneride bulunabilirim📣📣📣📣Dermatologum bana kakao yagi aldirdi. Eger catlarsan catlaklarin daha kirmiziyken sabah aksam masaj yaparak sur dedi. Hem gorunumunu azaltiyormus hem de cilt yenileme ozelligi varmis. Aldim evde duruyor simdilik. Beyaz sabun gibi. Onu elinizle eritip catlayan yerlere surun. Yalniz beyaz catlaklara faydasi yokmus bilginiz olsun🌸🌸🌸🌸
Ozlemfehmi Akademisyenanne o zaman kesin denemeliyim bacaklarim ve diz kapagimin arkasi bile catladi insallah gecirir 😊
cordelia Arifoğlu markasının çatlak önleyici yağını kullanıyorum. İçeriği de şu şekilde (Acı badem yağı), (Shea butter yağı), (Cocoa) (Kakao çekirdeği yağı), Glycerin (Gliserin), (Avokado yağı), (Hindistan cevizi yağı), (At kestanesi yağı ) (Aynısafa çiçeği yağı), (Çilek aroması) Sabah akşam sürüyorum.
Akademisyenanne Ozlemfehmi eger yeniyse catlaklariniz mutlaka deneyin. Organik kakao yagi aktarda satiliyor. Beyaz renkli. Sabun gibi kati bir yag. Elinizde eritip catlayan yerlere masaj yaparak surmeniz gerekiyor. Dermatologumun tarifi bu sekilde😊
Deryanne Ozlemfehmi benim de basen iç bacak diz arkası hep çatladı karnımda hiç bişey yok çatlakların kırmızı geçer mi acaba lierac kullandım ama bacaklarıma faydası olmadı kırmızıyken başka bişey mi denesem acaba
Ozlemfehmi Akademisyenanne evet googleden baktim kati seklinde sasirdim tesekkurler insallah bulursam deniyecem yurtdisindayim nerelerde vardir bilmiyorum arastirmam lazim 😊