Emos23 Bugün doktor bebeğimin kordonunun normalden büyük olduğunu özellikle bir yerin şiş olduğunu söyledi yani kordonda ödem (iltihap) oluşmuş dedi böyle bişey başına gelen yada duyan var mı ?