Sultan1 Kızlar ocak ayında doğum yapacaklar kız mı çok erkek mi duygularınız hislerinizide yazın ilk gebelik mi? Benim ilk gebelik ve çok heyecanlıyım Allahın izniyle ocak ayında oğlumu kucağıma alacağım.. 🐣🐥
Fatima7 Sultan1 ben ikinci gebeligim ilk cocugum bende erkek 20 ocak dogum tarihi😊sag salim alasin kucagina canim
artis_sevim Sultan1 benimde ocak insallah benimde oglum olacak 22-29 ocak gorunuyor ☺️ Saglikla kucağımıza alip büyütmek nasip olsun insallah hepimize❤️
Aysnr_dvrnefe 10 Ocak görünüyor benimde şimdilik 😇 Oğlum olacak ❤️👶🏻 İlk gebeliğim benimde çok heyecanlıyım 🎈21+4 🤲🏻
Melis_kaan_efe İkinci gebeliğimiz oğlumuz oluyor ikinci kez 20+2 günlük bebeğim mecburu sezaryan olacağımız için 20 Ocak gözükse de ultrasonda Ocak başından 10 ocağa kadar alınacak herhalde ☺️
Elasusaime Benimde ilk gebeliğim 15 Ocak’ 21 haftalık olduk ama cınsıyetımız hala net degıl göstermiyor o yüzden kız olabilir diye düşünüyoruz