MrsG anne dostumu valla mekiden hiç memnun degılım kemal diye bir doktor var soyismini hatırlamıyorum ona da gittim o kadar ters bi doktor ki nerdeyse aglıycaktım yanındakı bayan bile sessizce konusabılıyor düşün yani hiç tavsiye etmem ama demet hanımı tanımıyorum hakkında hep güzel seyler duyuyorum benım için en önemli olan şey doktorumla olan iletişim sorularıma cevap alabılmek cok zor bir dönem cok yorucu içimizde bir can yaşıyoruz ve napıcaz bilemiyoruz girip cıkıp bebek iyi demek hiç açıklayıcı olmuyor doktoruma güvenmek istiyorum doğum hakkında neler düşğnüyor bilmek istiyorum ama hiç umdugum gibi olmuyor çeşmede irem hanım vardı onu sevmiştim tatlı diliyle insanı sakinleştiriyordu cevapları güzeldi ama oda istifa etmiş ki etmese ne olur çeşmede doğum yapılmıyor