Minisveannesii 36+2 günlük gebeliğim benmde 30ncu haftada suyum sınırda çıkmıştı her hafta kontrole çağırıyordu sonra kan sulandırıcı iğne başladık çok şükür bugüne kadar hiç bi sıkıntımız olmadı bebeğin suyu biraz düzeldi şöyle 38-39 ncu haftayı görürüm inşallah..sizinde bi sıkıntı olacağını sanmıyorum Bebek hareketlerine dikkat edin benm doktorum özellikle hareketlerine çok dikkat et hissedemezsen hareket etmezse hemen gel demişti..