nilay_ikizler0905 Mrb arkadaşlar 20+0 haftalık ikizlerime hamileyim,acaba hareketlerini ne zaman hissederiz🙄
nilay_ikizler0905 Superfreshlerim ama çoğunlukla 20 ve sonrasında hissediliyor diyorlar 🤷♀️ ben sadece ara sıra seğirmelerini hissediyorum bugün Perinataloji randevumuz var.Dualarınizı bekliyorum. SIZIN cinsiyetleri ne acaba💕
nilay_ikizler0905 Superfreshlerim amin inşallah cnm cümlemiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah o zaman kızçelerimizi 👧🏻👧🏻🤲😍
Superfreshlerim nilay_ikizler0905 amin canım inşallah, bizim perinotoloğumuz 21. Haftada çağırdı merakla bekliyorum bende inşallah bir sorun yoktur, haftalarını günlerini tamamlayıp sağlıkla gelirler