Fatima7 Benim cocugum erkek ama 14 haftadan beri hiss ediyorum 🤷🏻♀️Ama soylelenlere gore erkek bebek gec hareket eder 🙄
Syst33 Fatima7 canım benim bildiğimde tam tersi kız bebek geç hareket eder derler erkek bebekler kız bebeklere göre daha erken ve güçlü hareketleri var
zcolak Fatima7 kişiden kişiye değişiyor canım bence. bende erkek bebek bekliyorum 24 te falan anca hissettim. 27 olduk şimdi daha net ve sık. Üstelik zayıf hamile kaldım ama geç hissettim. Bu söylenenler bence birazda hurafe.
Ecemsbaby Fatima7 bana da erkek bebek erken hissettirir dediler 16.haftamıza yeni girdik hissetmiyorum 💙 insan heyecan yapıyor ne zaman hissedeceğim acaba diye.😊
Minikmucizem_ Fatima7 bende 16+4 deyim. Ilk hareket nasil bisey acaba anlatabilir misin. Belki farketmiyorumdur hissetmedim daha 😊 benimkide erkek bebek bu arada
Fatima7 Minikmucizem_ kucucuk bir hafif tekme 2 3 saatdan bir oluyor bi saga gidiyor bi sola elini koydugunda hiss edersin zaten nerde oldugunu😊
Erenes Fatima7 2 tane erkek dogurdum şimdi 3 cuye hamileyim geç değil ben aksine hep erkenden hissettim.hepsinide ilk zamanlar göz seyrer gibi hissettim hepside hareketliydi
Tugceee123 Fatima7 14 hafta çok erken. En en erken anatomik olarak 17. İla 22. hafta içinde hissedilebilir duruma geliyor bebek ben 17. Hafta yılan gibi hissetmeye başladım ondan öncesi gaz oluyor bağırsaklardaki bilginiz Olsn 🙏 Hayrlı doğumlar
Fatima7 Tugceee123 kişiden kişiye degisiyor canm ben ikinci gebeligimi yasiyorum 14 haftadan itibaren hafif hafif hiss ediyordum simdi 18 haftadayim tam net olmasada tekmelerini hafifden hiss ediyorum
Rbia_atkn Fatima7#5773766 Nie geç haraket etsinki kişiden kişiye değişir yani ben mesela net olarak 27 haftada hissettim.
Tugceee123 Fatima7 14. Haftada daha 3 buçuk aylık oluyor onu hissetmek çok zor hatta imkansız dediğim gibi pıt pıt atışlar oradaki kan akışı olabilir ama tekme hissetmen imkansız