Elifff34 ben tüpbebekden önce yaptırdım rahim t şeklindeymiş onu düzelttiler narkoz alıyorsunuz zaten benim t şeklimde olduğu için kazıyıp düzelttik demişlerdi kazıma işleminden dolayı çok ağrım olmuştu ama 1-2 saat içinde geçti uyanırken ağrıyla uyanmıştım yani sonrasında normale dönüyosunuz korkulacak bişey değiş ve mutlaka yapılması gereken bir işlem bence korkmayın Allah yardımcınız olsun