Milos herkesde aynı etkiyi yaparmı bilmiyorum ama ben hiç kabızlık yaşamadım çok şükür çok karpuz yiyorum ve direk bağırsakları çalıştırıyor size tavsiyem gün boyu bol su,çorba gibi sıvı beslenip karpuz yiyin 3 öğün sıvı beslendiğiniz için çalışır umarım