Bebegumveben Canınız hamilelik boyunca tatli mi istedi ekşi şeyler mive cinsiyetiniz ne oldu? Ye tatlıyı çıkar hakkiyi ye ekşiyi çıkar ayşeyi mi oldu😊😊
lnyldr Bebegumveben ben zaten tatlı sevmeyen biriydim hamile kaldığımdan beri ekşi şeylere fena sardım ve kızım olacak 😊😊😊
Eslina Bebegumveben canım bu tezi çürütenlerden biriyim 😂😂kızımda hep tatlı yedim hemde deligi bu hamileliğimdede hep eksi tuzlu hala bile tatlı şeyler yiyemiyorum mide bulantısı yapıyor oğlum olcak 27+4 olduk değişmedi bu
Bebegumveben Eslina 😊😊 demekki herkeste farklı olabiliyor allah herkesin gönlüne göre versin inslalah❤
Ayaf Tatli hic sevmeyen biriyim.yiyemiyorum zaten mideme vuruyor.ekwii tuzlu yiyorum😍😍😍cinsiyyet belli degil inwAllah cuma gunu belli olcak😘😘
ant2602 Bebegumveben tatlı yiyorum ama bunu bir belirleme yöntemi olarak görmüyorum çünkü zaten tatlı sevengilim 😊bugün kontrol var belki cinsiyeti öğreniriz 14+5 haftalığız
madl41 Bebegumveben ilk 5 ay tatlı şeyleri görmeye tahammülüm yoktu 😊 Ekşi ve baharatlı şeyler canım istiyordu sonuç kızım olcak 🥰
Fatima7 Bebegumveben ben hem tatli yedim hem ekşi ekstrada canim bisey cekmedi ama erkek annesiyim😂🤷🏻♀️
Sinemcvk Ben hep ekşi yiyorum ama oğlum Olacak bence hiç bir alakası yok ye ekşiyi doğur ayşeyiyle 😂🙏