Betulsna Adet tarihime son 3 gün kaldı beklemedeyim. Acaba günüm geçecek mi geçmeyecek mi? İnşallah bnm gibi beklemede olanlar hamileyizdir 🙏🏻
Betulsna YesimPrvn geçen ay yaptım negatif çıktı bu ayda bekleyeyim diyorum 😊 negatifleri görünce üzülüyorum. Bu ay vitaminlerimi ölçtürürken doktorum progesteronumu da ölmüş yumurtlama olmuş dedi Bi umut ona bağlıyorum ama hayırlısı🙏🏻
YesimPrvn Betulsna hayırlısı canım ben 29 unda geçirdim yumurtlamayı. Ovülasyon takibiyle. Bakalım bana daha çok erken. Ben de beklemedeyim o yüzden. Bir kürtajım bi de 2 ay önce kimyasalım var