Merveyavuzktm benim göğüs ucum içerde bile yoktu 😁 İlk bir ay çok zorlandım yalan yok, ama sabırla ve sebatla memeyi tıktım ağzına. Deli gibi ağladı haftalarca ama direnip mama vermedim. Ağladıkça meme ağladıkça meme. Baktı ki memeden başka çözüm yok, başladı emmeye. O dümdüz memelerin uçları bir ay sonra fil hortumu gibi oldu 😁
Sakın vazgeçme, sakın doymuyor deme, sakın pes etme. Her ağladığında meme, meme, meme 😊 Bebeklerin inanılmaz kuvvetli emme refleksleri var, birkaç haftaya kalmaz çenesi kuvvetlenir senin de memiktolar uçlanır arkadaşım tecrübeyle sabit 😘