Baloglummmmm Sağ kasıgımda şiddetlenen bi ağrı var yürürken batıyor artık yaşayan var mı normal mi anormal mi anlamadım bi türlü yardımcı olur musunuz 😞
Derya0707 Baloglummmmm yürüyüş Yaparken benim de arada oluyor Du dalak şişmesi gibi temponuzu düşürürseniz hafifliyor ya da dinlenip öyle devam ederseniz 32 hafta bitiyor ayakta spor artık zorladığı için sadece yüzüyorum spor olarak günlük 1 saat
Baloglummmmm Aniden başladı iş yerindeyim çokta yorulmadım yatsamda agrıyor otursam da yürüyünce zaten artıyor korkmam gerek mi bilemedim bi saat falan da durup gecmezse doktora mı gitsem yoksa cok telaş mı yapıyorum 😕
eslemimm58 28. Haftadayım dün sol kasığa bi ağrı girdi yaklaşık 1 saat sürdü normalde 5 10 dk içinde geçerdi magnezyum içmemiştim ona bağlıyorum
eslemimm58 Baloglummmmm saol canım ağlayacaktım neredeyse bacağımda çekilme oldu hatta yattım hemen elimde ovaladım hafifçe tabi bebek o ara hareket ediyordu onda sıkıntı yoktu magnezyum içtim hemen akşama kadar içmemiştim çünkü sonra geçti işte
Baloglummmmm eslemimm58 ben de bi saat kadar daha takip edeyim olmadı gidip bir görüneyim bende ilk defa oldu böyle bi ağrı bacaklarıma kramplar girer şiddetli ama böyle olmamaştm hiç
eslemimm58 Baloglummmmm ben doktora sordum dedim arada sol kasığa ağrı giriyor rahmin kasılıyor ondan demişti ilaç vermişti işte heralde rahim kendini doğuma hazırlıyor