esra1907 Genel anestezi bebeğe de geçtiği için önerilmiyor.Evet eskiden spinal mi varmış ama eskiden bir çok şey bilinmiyormuş.Tıp ve bilim ilerliyor,eksikler yanlışlar ortaya çıktıkça yeni yöntemler gelişiyor.O yüzden eskiden şu mu varmış bu mu varmış düşüncesini doğru bilmiyorum şahsi fikrim.
Bir de bebeğinizin ilk anlarına tanıklık etmek çok çok güzel bir duygu..Hayatınız boyunca unutamayacağız o ilk anı sonuna kadar yaşamak istemez misiniz☺️
Ben Mart ayında genel anestezi ile ameliyat oldum.İlk gün gözlerimi açamadım resmen,ayılmasına ayıldım ama hep uyku hali ve kaç gün o sersemlik devam etti.Doğumu öyle yapmış olsaydım bebeğimle zor ilgilenirdim.