Biber canım Zaten sancını çekerken yanında olacak eşin, hem ben daha karar vermedim. Sonuçta sürekli bir ıkınma hali istenmeyen durumlar olaşabilir. Sonuçta eş dahi olsak herkesin bir özel alanı var😊 hem bebişler kendileri karar verecek nasıl doğacaklarına belki sezaryan olur. Biz bile anlamayız nasıl doğurduğumuzu. Hayırlısı onlar sağ Salim geldin de