Gbaslanbay Dün Eminönünde biraz fazla vakit geçirdik yürüdük bebek eşyaları için bugünde odasını boyadık biraz yoruldum dünden beri kasık ağrılarım çok fazla 25. Haftaya doğru gidiyoruz sizce neden
selineliz07 Gbaslanbay yorgunluktan canim kendini bu kadar yormaman lazim bi kac gun dinlen zorunlu kalmadigin surece yerinden kalkma gecer agrilarin
Gbaslanbay selineliz07 teşekkür ederim canım cevabın için 🙂 yorgunluktandır diye düşündüm bende ama internette erken doğum risklerin de suan hissettiğim bütün ağrılar var gibi gelince tedirgin oldum sormak istedim gerçekten sağol
selineliz07 Gbaslanbay bu haftana kadar doktorun erken dogum riskin var gibi bisey demediyse korkma biz 30+4 olduk bugun gebeligimin basindan beri erken dogum riskim var sukur bisey olmadi ama 😊 icini ferah tut sen yeter😊
YaseminSoytrk İki gün üst üste uzunca gezdiğim zaman üçüncü gün yatak döşek olmuştum ben de. Dolaşırken bişey anlamasak da sonradan çıkıyo acısı 😊
DemetCeylan Haftasonu aynı şey bende de oldu. Yormamak lazım kendimizi anlamıyoruz sonradan çıkıyor acısı