B_u_k Öğretmen değilim ama haklarımız yasayla korunuyor. 37 haftaya kadar çalışabilirsiniz. 32. hafta bitiminde çalışabilir raporu almanız gerekiyor yalnız. Toplamda 16 hafta izniniz var. Doğum öncesi Doğum sonrası izinlerin toplamı bu. 37. hafta bitiminde yine rapor alıp 16 haftanızı başlatıyorsunuz. Çok zorlayan olursa Cimere şikayet edin 😡
Sldalpay Helen0101_ doktorunuz çalışabilir durumunuza göre 32.nci haftadada çalışamaz raporu verebilir 37.nci haftadada , devletin verdiği bir hak kimse değiştiremez
Mrv_mrv Bilen var mı benimde 32. Hafta yani doğum iznine istersem ayrilabilecegim süre sömestr tatiline denk geliyo o hafta çalışabilir raporu alsam fiili olarak çalışmadığım için doğum sonrası izne aktarılır mi o süre ?