Togbaa benim hamilelik sırasında oluştu canım doktora falan da hiç söylememiştim 😅 kendim kantaron yağı kullanarak acısını geçirmiştim. Doğumum 20 gün önce oldu sıkıntı olmadı canım. Ama Doğum sonrası dikişlerde olduğu için kabız olmamak çok önemli. 16. Gün kabızlık sorunu yaşayınca basurun ağrısı çok arttı ama kantaron yağı sürerek acısını geçirdim çok şükür