Deletedmom090 canım şimdi öncelikle sen hamile deyilimdir umudum yok diyerek olacak şeyi psikolojik olarak engelliyorsun. İlk önce kafanın rahat olması ve inanman lazım kimi ilk ayda oluyor kimi 3-6 ayda kimi 1 yılda eğer tıbben bir sorununuz yoksa zaten olacaktır.
Bende soğan kürü yapmıştım adet düZensizliğim için bir kaç ay sonra hamile kaldım ama soğan küründen mi normal akışından mı bilmiyorum. Benim sadece kafam rahattı deniyorduk ama şartlamıyorduk. Bence sende ilk önce rahat ol soğan kürünün nasıl uygulanacağı konusunda ibrahim saraçoğlunun videoları var onları izleyebilirsin. Faydalı olucaktır eminim :)