Didemaydintaskin benim suyum 1 aydır sınırda canım sürekli yakın takip etti doktorumuz suda azalma artma olabılıyor sızıntı hissetmiyorsan bi sıkıntı yok demişti doktorumuz günlük 3-3bucuk litre su içiyordum bende 38+2 yim bunun yanında bebeğimin kalp atışı 200-210 sürekli ben o yüzden sezaryen olcam ama sadece su dan sezaryen yapmaz acil bişi olmazsa tabiki