Esravepuli Benim de doktorum kendisi .🥰7/24 ulaşabiliyorum ,aklıma takılan her soruya cevap buluyorum ,güleryüzlü,sevecen...♥️Çok memnunum. Ben öğretmenim sendika indirimiyle muayene 105 lira . Normalde 120 tl . Normal Doğum 2300,sezaryen 3000. Fiyatlara oda süslemesi ,refakatçi ,fotoğraf çekimi,işlemler ve yatış dahil...☺️