musmutluanne_
Normal canım bebek yerleştikten sonra ağrıların geçer. Normal olan ilk haftadan sonra ağrının olmaması..
Biz 10 haftadayız ama hala hamile gibi hissetmiyorum rahat geçiyor çok şükür.. bazen ağrı oluyor rahim büyüdüğünden.. o haftalar normal canm