Nrmnism bende normal istiyorum kendi isteğimle inşallah bi aksilik olmazsa normal olucak🙏🏻 Korkma Allah altından kalkamayacağımız bişeyi bişe yaşatmaz ben o anı hissetmek yaşamak istiyorum ,bebeğin normal yollarla doğması kanaldan geçmesi hem senin için hemde bebek için cok sağlıklı inşallah bi nefeste doğurursun sağlıkla🥰