Olivkie söyledikleri fiyat genellikle sigortadan onay alınmamış fiyat oluyor. 6 bin normal ücrettir. Sigortanız ne kadarını karşılıyorsa kalanını siz ödersiniz diye düşünüyorum. Acıbademden bana verilen normal doğum fiyatı 7 küsürdü. Benim sigortamın doğum teminatı var. Hepsini karşılayacak. Dolayısıyla verilen fiyat baz fiyattır diye düşünüyorum 🤔