Momgirl Çatlak kreminden memnun olanlar var mı 16. Haftaya giriyorum doktor Hindistan cevizi yağı dedi ama faydasını gören var mı
Nilya Momgirl ben lierac ve freiol çatlak yağı kullanıyorum çok memnunum çatlağım yok 37 haftalık hamileyim. Tabi 3lt su içiyorum bir de. Genetik diyenlere annemin karnı harita gibidir
Momgirl Nilya Annem hiç çatlamamış ama benim arka bel kısmımda hafif bi kırmızılık oluşmuş büğün farkettim.demek ki genetik değil