Mirayyy77 bridetobe biri kız biri oğlansa eğer Miray & Miraç tavsiyem 😂 Kendi ismim diye demiyorum çok severim oğlumun adida Miraç olucak inşallah 💙💙
Fasulyelerim Biz farklı açıdan uyumu yakalamak istedik oğlum MUSTAFA KEMAL kızım HİLAL olucak allahın izniyle 😄
Ztbr AysenurBerkay yaaa bayıldım 1 yaşına yeni giren kızımın ismi inci ikinciye hamileyim şuan 12+4 doktor kıza benzetti isim bakiyodum çok güzel olmuş 💞