Bala_m canım genelde devam ediyorlar bende benimki kesildiği için korktum ama ısrarla gerek yok diyorlar, valla kolay bulmadık, çok hareket edersem kendimi psikolojik olarak iyi hissetmiyorum, yatınca sanki onlar daha rahat ediyormuş gibi geliyor, evin içinde dolaş ara sıra, rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin