Altus Günaydın kızlar😊 kızlar 25 haftalık hamileyim idrar yolları enfeksiyonu çıktı afedersiniz çişimi ve büyük abdestimi yaparken çok zorlanıyordum özellikle çişimi yaparken hem acıyor hem sızlıyor hemde yanıyordu çişimi yapmak işkence olmuştu resmen dün gece zeytğn yağı sürdüm zaten sürdükten sonra sızlaması geçiyordu sabahta çişimi yaparken çok rahat bi şekilde yaptım sızlama yanma geçti sizinde böyle şikayetleriniz varsa zeytin yağını tavsiye ederim 😊
Zade Altus Sizin bu postunuzun altına yazayım kekik suyu da çok iyi geliyor yanma ve kaşıntılar için :)
Busimss Altus AA ilk defa duydum ve çok önemli bir bilgi oldu teşekkür ederiz canım 😍 sana da geçmiş olsun
BGLM Altus ben 8 aylık olduktan sonra hep zeytin yağı kullanırdım doğum Yapıcam güne kadar doğumum kolay olsun diye öylede olurdu
Zade Altus kekik kaynatıp soğutuyoruz ve vajinamızı onunla yıkıyoruz bi tur :) Antiseptik özelliği olan bir bitki bakterileri yok ediyor
Zade novice_mom Kekik olması yeterli canım :) Tabi tazesi daha yeni olduğu için daha fazla etkili olur gibi