Minicikkiz Kızlar günaydın. Hamemiyim bilmiyorum 10 gün var hasta olmama. Birazdan dişçiye gidicem. Bişe olurmu. Bu konuda endişeliyim. Hamileyken dışı agiran olup hastaneye giden varmı ???
Nur___ Minicikkiz gebelikten önce diş kontrolü gerekiyor ancak emin değilsen de 3.trimester başlayana kadar diş kontrolü ve müdahale yapılıyor diye biliyorum, kolaylıklar
Serolc Minicikkiz bildiğim kadarıyla hamile olduğunda dişe müdahale yapılmıyor ama ben bilmeden 1ci ayımda kaplama yaptırdım tedavi devam ederken hamile olduğumu öğrendim rabbime emanet
Busimss Minicikkiz daha gebelik belli olmadığı icin ve varsa da çok küçük olduğu icin birşey olacağını sanmıyorum kuzum ama doktora gene de hamilelik süphesi olabilir diye belirt istersen.
Ezgi_3434 İlk üç ay ve son üç ay müdehale yapılmıyor bende tel takılı sağlık ocağı bu şekilde bilgi verdi doktoruma da söyledim gebe olduğumu gebelik testi yap bence benimde 1 hafta vardı çıkıyor testlerde silikte olsa
Fuldenmasal Minicikkiz hamile olduğumu bilmiyordum disim agyrdu felaket bi şekilde.. benimde 2 gün gecikmisti. Eşim test aldı testi yaptım 2 çizgi çıktı. Hastaneye gittim 4 haftalik hamileymisim. Yanı dış ağrısı yapar. Bence bekle gitme dış hastanesine
Symsglm 20 lik dişlerimiz çektirecektim. Günüm 2 gün falan geçmişti. Doktora sordum herhangi bişey olmaz dedi. Dişimi çektirdim. Doktoruna danışmalısın zaten hastalığıma 10 gün var diyorsun. Gebe kalmadan tedavini ol mutlaka
Minicikkiz Symsglm özele gitcem mecbur. Devlet 4 diste çekilmesi lazım dedi çekmedi. Bende özele gitcem