Bilaliye7 Kızlar iyi günler, bişey soracaktım.. Normalde 16 ultrasyona göre 17 haftalık hamileyim, uzandığım zaman sağ tarafa veya sol tarafa dönerken ne kadar yavaş dönmeye çalışsam da belimden mi bacak içimden mi nedir bilemiyorum kütleme sesi geliyor acı hissetmiyorum kütledikten sonra aksine rahatlama geliyor fakat bu normal mi sizce, ilk hamileliğim olduğu için sormak istedim böyle bişey yaşayan var mı?
Lilensa Bilaliye7 benimde öyle oluyor bi zararı yok bence 22 haftalığım hala küt ediyor şimdiye kadar bi sorun çıkmadı bebiş gayet hareketli.
Bilaliye7 Lilensa inşallah benimde aklıma soru işareti kaldı soruyum demiştim çok teşekkür ederim içim rahatladı. 😊
Bilaliye7 Nigdelianne gerçekten insana bi rahatlama geliyor, demek ki normal bişeymiş korkulacak bişey yokmuş gerçekten içim rahatladı. 😊