Sbkts Arkadaşlar hepinize hayırlı sabahlar 28 haftalık hamileyim dün gece çok tuhaf bişi oldu. Karnımda baya baya böyle pıt pıt gibi bişiler hisseder oldum. Netten baktım bebek hıçkırıyor sizde hissediyorsunuz yazıyordu. Yani 2 3 saat belli aralıklarla rahat bunu hissettim. Sizce böylebişi olabilir mi değerli yorumlarınızı bekliyorum 😊
Nur___ Sbkts oluyor cnm hatta daha erken haftalarda da oldu bende de, 30 haftalık olduk dün gece hıçkırıyordu gene, solunum denemeleri yapıyprlar 🌺
Sezen2006 33+5 iz hıçkırıklarını daha bu hafta hissettim günde 2 kez bi sabah bi akşam ama 15 er dakika kadar :)) bi çok yerde okusamda şu hıçkırık olayı beni korkutuyor ya hep yolunda gitmeyen bişeyler var sanıyorum bebeğe bişey oluyor diye düşünüyorum.