Duygutopall Sevgili Anne adayları biz 25 haftalık olduk🎀kızıma kavuşmayı sabırlısızlıkla bekliyorum ve ilk hamileliğim heyecan da var tabi 🧿🙏🏻🥰 sizler kaç haftalık oldunuz ? ve bi kaç gündür uykum gelmiyor sizlerde de böyle bi durum oluyor mu Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🙏🏻Sevgiler 🌸Herşey gönlünüzce olsun 🙋🏻♀️
Ruyaninprensi Duygutopall 39+4 no uyku imkani yok uyuyamiyorum agrim oluyo sirtim agrio mide yanmasi derken sabah 8 9 gibi uyuyorum
Menis21 Duygutopall Bende 30.4 oldum 03.30 da wc ye kalktım ve hala dalamadım uykuya mide yanması çikolata yersem oluyor yedigime dikkat edersem olmuyor .Bacak sendromum var çok fazla ....
Ezgsur 30. Haftadayız Kaburga ağrısından yatamıyorum geceleri her gece kurulu saat gibi 3 de kalkıyorm 6 da uyuyorum😏
ebruidil Bugün 38 olduk benimde inanılmaz bir mide yanmam var zaten uyku yok zorla 1 saat uyursam ama artık cok az kaldı kavuşmamıza güzel kızım hissediyorum ❤️❤️