YukselYldz sabırsızsın benim gibi ilk gebeliğimde ben de sabırsızdım 38 haftalık doğdu sancım vardı ara ara kontrolde 1 cm açıklık dediler eve yolladılar ertesi gün gel dediler gittim hala 1cm sonra nst suni sancı 7 saat sonunda açılma 2 Cm olmadı sezeryana aldılar kordon dolanmış 2 kez.allah hayırlı Doğum nasip etsin ama sancı başka birşey hele suni sancı bekle son ana kadar normal istiyorsan sezeryan istiyorsan 38 .haftada alıyorlar