Esir giriyor ama şöyleymiş ben de yeni öğrendim 30. Haftada 😁 sabah 8le akşam 5 arası doğumun gelirse o giriyor ama mesai saatleri dışında izinli gününde falan gelirse nöbetçi doktor doğurtuyor ama sen istersen kendi doktorunu ücret karşılığında çağırtıyorsun 🤦🏻♀️